0723648675

Garantie si retur

Retur gratuit si banii inapoi, garantat

Daca in decurs de 14 zile calendaristice, dupa achizitionarea produselor, din orice motiv, doriti sa renuntati la achizitionarea produsului dumneavoastra, este de ajuns sa ni-l trimiteti si veti primi banii inapoi in cont. 


Produsul se trimite obligatoriu nefolosit si in ambalajul original fara ca acest ambalaj sa fie rupt sau deteriorat in nici un fel.

Produsul trebuie sa nu fie deteriorat, zgariat, spart, mototolit, decolorat, atins de orice substanta, cu pete sau urme de folosire. In situatia incare produsul sau ambalajul prezinta urme de genul celor de mai sus ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.


Produsul tau este lovit/deteriorat

In situatia in care la desfacerea coletului ai observat ca produsul este deteriorat sau lovit te rugam sa ne transmiti pe adresa dachimsrl@yahoo.com poze cu produsul si ambalajul. In max 48 ore personal calificat va prelua si rezolva problema inlocuid produsul. Taxele de transport/inlocuire vor fi platite in intregime de Dachim


(D.O.A. - dead on arrival):

  • Daca produsele achizitionate sunt nefunctionale sau prezinta vicii de fabricatie, vor fi inlocuite pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris catre Dachim SRL in termen de 48 de ore de la receptionarea produsului defect la adresa dachimsrl@yahoo.com. Daca produsul nu mai este disponibil, la alegerea clientului, fie se va inlocui cu un produs similar, fie se va returna contravaloarea acestuia in contul persoanei fizice sau juridice care a platiti contravaloarea initiala a produsului/produselor;

  • Cheltuielile de transport vor fi suportate integral de catre Dachim SRL;

  • Daca notificarea se va face ulterior termenului sus mentionat de 48 de ore, produsele fac obiectul garantiei.


Cum returnez produsele?

Oferim politica de retur gratuita pentru toate produsele comercializate de www.dachim.ro. Semnaleaza la dachimsrl@yahoo.com sau la telefon 0264 313 960 intentia de retur si motivul returului iar personalul calificat in max 24 ore lucratoare te va contacta pentru informatii suplimentare.

Mai intai se trimite produsul si abia apoi un maximum 30 zile se face returul banilor. Returul se face obligatoriu numai in cont bancar. Sub nici o forma nu se face returul banilor in numerar. Solicitarea de retur trebuie facuta pe email la dachimsrl@yahoo.com. 


Schimbul de produse

In situatia in care doresti sa schimbi produsul primit deoarece nu esti multumit  de caracteristicile lui semnaleaza la dachimsrl@yahoo.com sau la telefon 0264 313 960 iar personal calificat va prelua si rezolva problema in max 3 zile lucratoare.


Adresa de retur

In situatia in care nu primiti indicii privind adresa de retur produsul trebuie returnat la adresa: Dachim SRL, Turda, Str. Gheorghe Lazar, nr. 11, Jud Cluj, insa numai dupa confirmarea telefonica cu reprezentantii Dachim la 0264 313 960 sau email la dachimsrl@yahoo.com

Produsul poate fi returnat numai in conditii perfecte, inclusiv ambalajul si accesoriile aferente trebuie sa nu prezinte semne de uzura.


Intentia de retur se face numai in scris. Returnarea produselor primite in stare perfecta de functionare se face pe cheltuiala DACHIM. Dachim SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate in conditii perfecte - in cel mult 30 zile calendaristice de la data receptionarii produsului si a denuntarii in scris a contractului. Suma se va rambursa in contul persoanei fizice sau juridice care a facut comanda si a platiti contravaloarea produselor, insa numai dupa ce primim email privind intentia de retur la adresa dachimsrl@yahoo.com


Returul produselor se supune ordonantei nr 34/2014 ce vine pe fondul unor modificări la nivelul UE și abrogă vechea ordonanță 130/2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta, cu modificarile si completarile ulterioare:


"Consumatorul persoana fizica are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."


Feedback si ajutor:

In cazul in care intampinati dificultati in relatia cu Dachim, feedback-ul dumneavoastra este foarte important pentru noi si il asteptam fie telefonic la numerele de telefon 0723 615 457, fie prin adresa de email la dachimsrl[at]yahoo[punct]com. Va garantam sa trimitem un raspuns oficial in maxim 3 zile lucratoare de la primirea feedback-ului.

In cazul in care nu este posibila rezolvarea conflictelor dintre client si comerciant, se va aplica legislatia romana in domeniu, aflata in vigoare la data disputei, solutionarea cazand in acest caz in sarcina instantelor judecatoresti.

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor: la oficiul din judetul dvs. de resedinta sau online la aceasta pagina:www.anpc.gov.ro